Obszar administracyjny
Jak dowiedzieć się, co wchodzi w skład ubezpieczenia klienta?
Szczegółowe informacje o ubezpieczeniu znajdziesz w systemie, na którym pracujesz, wpisując numer ubezpieczenia. Można tam sprawdzić dane właściciela, zwierzęcia, czy polisa jest aktywna oraz jaki rodzaj ubezpieczenia został ustalony.
Co jeśli klient wyczerpie limit na początku ubezpieczenia? Czy musi czekać cały rok na odnowienie limitu, czy można go zwiększyć w trakcie trwania ubezpieczenia?
Podczas zgłaszania do ubezpieczenia każdy klient może wybrać sumy ubezpieczenia, która jest ustalana w zależności od wieku i wielkości zwierzęcia (młody kociak nie potrzebuje tak samo wysokiej sumy ubezpieczenia jak 5-letni dog niemiecki). Jeśli suma ubezpieczenia zostanie wyczerpana, należy poczekać do końca okresu ubezpieczenia, wtedy suma ubezpieczenia zostanie odnowiona. Warto więc rozważyć wykupienie ubezpieczenia z wyższą sumą ubezpieczenia.
Jeśli klient chce zwiększyć swoją sumę ubezpieczenia (wybrać inny wariant), zawsze może dokonać takiej zmiany pod koniec okresu ubezpieczenia. Wystarczy, że poinformowuje nas o tym z odpowiednim wyprzedzeniem.
Jeśli klient chce zwiększyć swoją sumę ubezpieczenia (wybrać inny wariant), zawsze może dokonać takiej zmiany pod koniec okresu ubezpieczenia. Wystarczy, że poinformowuje nas o tym z odpowiednim wyprzedzeniem.
Jakie dokumenty są potrzebne do rozliczenia reklamacji? Czy wystarczy faktura z mojego systemu (Klinika XP, WinVet, VetIS, Vetfox, VetBook)? Czy należy przesłać również zdjęcia rentgenowskie, wyniki badań krwi lub dołączyć historię medyczną?
Nasze ubezpieczenia są wyjątkowe, ponieważ w zdecydowanej większości przypadków nie musisz wysyłać żadnych dokumentów. Wprowadzając numer ubezpieczenia do swojego systemu i autoryzując leczenie, otrzymujemy w naszym systemie Twoje codzienne zapisy i rozliczone pozycje w czasie rzeczywistym, dlatego możemy natychmiast zwrócić koszty leczenia na Twoje konto.
Czasami mogą zdarzyć się wnioski ubezpieczeniowe, które są skomplikowane lub sporne. W takich przypadkach możemy poprosić Cię o współpracę - przesłanie nam dodatkowych dokumentów. Jednak tego typu sprawy będziemy rozpatrywać również bardzo szybko, a naszym priorytetem będzie jak najmniejsze obciążanie Ciebie.
Możesz nam pomóc zapobiec opóźnieniom, opisując jak najdokładniej okoliczności przypadku/diagnozy w dziennym rejestrze, a w przypadku dużych zabiegów planowych, zwłaszcza w ortopedii, sprawdzając wykonanie poprzez wcześniejsze obliczenie kosztów.
Czasami mogą zdarzyć się wnioski ubezpieczeniowe, które są skomplikowane lub sporne. W takich przypadkach możemy poprosić Cię o współpracę - przesłanie nam dodatkowych dokumentów. Jednak tego typu sprawy będziemy rozpatrywać również bardzo szybko, a naszym priorytetem będzie jak najmniejsze obciążanie Ciebie.
Możesz nam pomóc zapobiec opóźnieniom, opisując jak najdokładniej okoliczności przypadku/diagnozy w dziennym rejestrze, a w przypadku dużych zabiegów planowych, zwłaszcza w ortopedii, sprawdzając wykonanie poprzez wcześniejsze obliczenie kosztów.
Jak wygląda procedura rozliczania kosztów w przypadku dwóch rodzajów zabiegów - gdy jeden nie jest objęty ubezpieczeniem, a drugi jest? Np. jednoczesna profilaktyczna kastracja i leczenie zapalenia żołądka.
W swoim systemie tworzysz dwie osobne wizyty. W rozliczeniu pierwszej wizyty wpisujesz pozycje, które nie są pokrywane przez ubezpieczenie (np. profilaktyka, kosmetyki, karmienie, administracja) i te procedury będą opłacane przez klienta. W rozliczeniu drugiej wizyty wpisujesz wszystkie pozycje, które mogą być refundowane przez ubezpieczenie np leczenie zapalenia żołądka.
Czy suma ubezpieczenia będzie wystarczająca?
Możesz mieć pewność, że Twoje leczenie zostanie w całości zrefundowane dzięki preautoryzacji leczenia. W swoim systemie (KlinikaXP, WinVet, VetIS, Vetfox lub VetBook) możesz poprosić o preautoryzację kalkulacji leczenia. W większości przypadków w ciągu kilku sekund prześlemy informację o tym, jaką kwotę gwarantujemy pokryć, lub skontaktujemy się z Tobą w celu uzupełnienia niezbędnych informacji.
Jeśli uzgodniony limit zostanie częściowo lub całkowicie wyczerpany lub nie będziemy mogli pokryć niektórych pozycji z faktury za leczenie, po dokonaniu preautoryzacji prześlemy informację o rzeczywistej wysokości świadczenia ubezpieczeniowego. Klient musi pokryć koszty leczenia powyżej tej kwoty.
Jeśli uzgodniony limit zostanie częściowo lub całkowicie wyczerpany lub nie będziemy mogli pokryć niektórych pozycji z faktury za leczenie, po dokonaniu preautoryzacji prześlemy informację o rzeczywistej wysokości świadczenia ubezpieczeniowego. Klient musi pokryć koszty leczenia powyżej tej kwoty.
Czy istnieje aplikacja informująca lekarzy weterynarii o pacjentach, którzy z jednym problemem trafiają do kilku lekarzy?
Aplikacja ta jest obecnie w fazie rozwoju. Ale już dziś, dzięki naszej wiedzy i zaawansowanym systemom obliczeniowym, możemy dostrzec potencjalne nadużycia.
Chcę sprawdzić jakie koszty zostały przeprocesowane przez PetExpert
W każdej relacji na początku mogą pojawić się pewne wątpliwości, a ponieważ utrzymywanie spraw w należytym porządku sprzyja zacieśnianiu więzi, na Twoje życzenie chętnie prześlemy zestawienie wypłaconych świadczeń. Jeśli chcesz aktywować tę usługę, poinformuj nas o tym. Możemy dostarczyć podsumowanie za wybrany przez Ciebie okres - dzienny, tygodniowy, miesięczny itd.
Jaka jest procedura przygotowania ubezpieczenia jeśli korzystam z systemu zintegrowanego?
Do ubezpieczenia można przystąpić tylko na naszej stronie internetowej www.petexpert.pl. W niektórych programach istnieje jednak możliwość skierowania klienta do ubezpieczenia za jego zgodą - w takim przypadku dane zwierzęcia i dane kontaktowe klienta zostają przesłane do nas, następnie my kontaktujemy się z klientem, aby pomóc mu w zgłoszeniu do ubezpieczenia.
W jaki sposób będą rozwiązywane kwestie sporne w przypadku odmowy wypłaty roszczenia?
Naszym celem jest wyeliminowanie i zapobieganie potencjalnym sytuacjom spornym. Dlatego na naszej stronie internetowej jasno i wyraźnie zaznaczamy, w jakich przypadkach nie możemy realizować świadczeń ubezpieczeniowych. Dlatego też Ty i Twoj klient możecie być spokojni, że nie czekają na Was żadne niemiłe niespodzianki ani niezrozumiałe wymówki.
Rozumiemy, że mogą zdarzyć się sytuacje sporne. Jeśli dojdzie do sytuacji, w której nie będziemy mogli wypłacić należności, koszty leczenia pokryje klient. Wszelkie spory będziemy wtedy rozstrzygać bezpośrednio z klientem. Wierzymy, że zawsze znajdziemy wspólne rozwiązanie, które będzie korzystne dla wszystkich.
Rozumiemy, że mogą zdarzyć się sytuacje sporne. Jeśli dojdzie do sytuacji, w której nie będziemy mogli wypłacić należności, koszty leczenia pokryje klient. Wszelkie spory będziemy wtedy rozstrzygać bezpośrednio z klientem. Wierzymy, że zawsze znajdziemy wspólne rozwiązanie, które będzie korzystne dla wszystkich.
Czy istnieje system poleceń jeśli klient ubezpieczy się dzięki mojej rekomendacji?
Otrzymasz znacznie więcej. Twoją korzyścią będzie możliwość leczenia zwierzęcia niezależnie od aktualnej sytuacji finansowej klienta. Z własnego doświadczenia wiemy, że nie każdego opiekuna stać na kosztowną i szczegółową diagnostykę, rezonans magnetyczny czy tomografię komputerową, hospitalizację, leki itd. Dlatego naszym wspólnym celem jest udostępnienie tych usług właścicielom zwierząt.
Aby pomóc Ci „wystartować” z ubezpieczeniem Twoich klientów, możemy włączyć Cię do programu partnerskiego, w którym przewidujemy nagrodę za polecenie klienta, który następnie wykupi ubezpieczenie. O szczegółach poinformuje nasz przedstawiciel.
Aby pomóc Ci „wystartować” z ubezpieczeniem Twoich klientów, możemy włączyć Cię do programu partnerskiego, w którym przewidujemy nagrodę za polecenie klienta, który następnie wykupi ubezpieczenie. O szczegółach poinformuje nasz przedstawiciel.
Co powinienem wpisać do preautoryzacji? Czy wszystkie pozycje z faktury powinny zostać uwzględnione? Czy nie wystarczy jedno zdanie z wyceną?
Preautoryzacja służy temu, abyście Ty i klient mieli pewność co do wysokości kosztów leczenia, które zostaną zwrócone. Dlatego wprowadź do swojego systemu pozycje, o których pokrycie będziesz się starał. Nie jest to dodatkowy krok, ponieważ wprowadziłbyś te pozycje do systemu nawet gdyby klient nie miał ubezpieczenia.
Jaki jest dalszy sposób postępowania, jeśli preautoryzacja wróci niepotwierdzona lub tylko częściowo potwierdzona?
Jeśli poprosisz o zatwierdzenie wyceny, zawsze otrzymasz od nas informację o kwocie, którą dla Ciebie blokujemy. Kwota ta jest zablokowana na 24 godziny. Po tym czasie możesz spełnić świadczenie, anulować lub zmodyfikować kalkulację.